۱۳۹۰ مهر ۳۰, شنبه

آیا سکس فقط باید در چارچوب ازدواج باشد؟


آیا سکس فقط باید در چارچوب ازدواج باشد؟
پاسخ به این پرسش از دیدگاه هر خردمندی، بسیار شفاف و آسان است. مانند این است که بگوییم:
آیا برای تنفس باید ازدواج کرد؟!!!
آیا برای رفع تشنگی و گرسنگی حتما باید ازدواج کرد؟!!!
هر جا که نیاز هست، انسان ها به دنبال رفع نیاز خود هستند تا به تعادل برسند و بتوانند به زندگی ادامه بدهند. هنگامی که ما گرسنه و یا تشنه ایم، به هر طریق کوشش می کنیم تا خود را سیر و سیراب کنیم، سکس نیز یک نیاز شدید و بسیار مهم در انسان هاست، و نباید که حتما در چارچوب ازدواج باشد، به ویژه که در این روزگار سن ازدواج به دلایل و مشکلات گوناگون بالا رفته و سازگاری ها هم کمتر شده است.
اگر ما نیازهای طبیعی خود را سرکوب کنیم به فردی خودآزار (ماژوخیست) تبدیل می شویم و در نهایت به سادیسم (دیگرآزاری) خواهیم رسید، همانطور که دست کم در ایران خودمان می بینیم و می شنویم.
انسان ها مالک تن خود هستند و هر گاه کمبودی از نظر جسمی و عاطفی پیدا کردند، این حق را دارند که نیازهای خود را برطرف کنند. هرگاه پس از بلوغ حس کردیم که داریم از کمبود سکس رنج می کشیم و به نوعی شکنجه می شویم، باید نیازهای جنسی خود را برآورده کنیم و در اینکار هیچگونه شرمی نیست، همچنانکه در نوشیدن و خوردن شرمی نیست. نیاز، نیاز است و باید برطرف شود.
هزاران سال از تمدن بشری گذشته است اما هنوز هیچ راه حلی جز سکس برای این نیاز های جنسی شناخته نشده است، حتی انسان های بدوی هم اینرا می دانستند ، چه برسد به انسان امروزی! اگر در جامعه آزادی حاکم باشد و روابط آزاد و سالم جنسی و حقوق برابر زن و مرد در بین افراد وجود داشته باشد ، خود ارضایی و روان پریشی و تجاوز معنای خود را از دست می دهد و بسیار کاهش می یابد ، زنان و مردان برده جنسی یکدیگر نمی شوند ، شادی و امنیت ( ذهنی و جسمی) گسترش می یابد.
(باکرگی ممنوع)

۲۲ نظر:

  1. یک سوال اگه آدم همسر داشته باشد و نیاز بیشتری به سکس داشته باشه چی ؟؟؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. پاسخت رو در لینکی دیگر داده
      ولی..فرهنگ عقبمانده اسلامی میگه مرد میتونه به شرط دادن مهریه، چندین زن بگیره.. و زن بیچاره مجبوره بدون عشق سکس کنه
      در فرهنگ برتز، زن و مرد میتونن قبل از ازدواج با هم قرارداد ببندند که هر گاه برای سکس به کسی دیگر نیاز داشتند، بتوانند اینکار را بکنند.. البته با رعایت اصول پیشگیری

      حذف
    2. اسلام ازدواج موقت دارد و این همان قرارداد برای سکس است و اگر آن را در قالب ازدواج موقت توصیه کرده برای اینه که حقوق زن پایمال نشود و در صورتیکه آن زن حامله شد در جامعه رها نشود.

      حذف
  2. با اين تفاسير ميشه حيوانات رو متمدن ترين موجودات روي زمين به حساب آورد!

    پاسخحذف
  3. خفه شید بابا کسشر نگید کونیا.اره حتما میخواید بگید مردی که زن داره و زنی هم که شوهر داره هر وقت هوس کرد برن با هرکی دلشون خواست سکس کنن؟اره؟با بهونه ازادی چه چیزهایی که تحویل مردم نمیدید.

    پاسخحذف
  4. به نظرم حرف درست ومنطقیه اما حیف تو ایران به این کار میگن......

    پاسخحذف
  5. دقیقا همینه تو ایران همه چیز غیره مجازه یه رابطه جنسی سالم یه حسرت واسه ما

    پاسخحذف
  6. من با سکس قبل از ازدواج و هر وقت که طرف حس کرد نیاز داره موافقم اما سکس مرد زن دار و زن شوهر دار با فرد دیگه اصلا درست نیست. کسی که این هوس و داره، یا از سکس با همسر خودش لذت نمیبره یا اینکه بیماره! اگه مورد اول هستش پس باید آموزش لازم به طرفین داده بشه تا بتونن نیازای همو برطرف کنن ... اگه مورد دومه، باید به روانشناس مراجعه کنه و اصلا هم خجالت نکشه ...

    پاسخحذف
  7. به نظر من سکس بدون دوست داشتن بزرگترین اشتباهه ...
    اینکه فقط از یکی خوشت بیاد و بری باهاش سکس کنی... خیلی حال ب هم زنه...
    خیلی چرت بود مطلبتون... یا واضح تر بگم کــــــس شعر
    انسانی گفتن ... حیوونی گفتن دوست عزیز :)

    پاسخحذف
  8. نظرتونو قبول دارو ولی نه در دورانی که متاهل باشی من خودم ی دختر 25 سالم که تا حالا سکس نداشتم به خاطر شرایط اجتماعی ولی واقعا دارم زجر می کشم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. زیاد ناراحت نباش و فکر نکن زجر میکشی.
      چون اونایی که زجر نمی کشن و خودشونو با رابطه سکسی آروم کردن زجرهاشون از شما کمتر نیست.
      چرا که با هر رنجی لذتی هست و با هر لذتی رنجی دیگر است.

      حذف
  9. کسشر تر از این حرف من هم نشنیده بودم.ریدین با این مطلباتون

    پاسخحذف
  10. مزخرفه .خیلی بی معنیه و کس شعره

    پاسخحذف
  11. به نظرمن شما کاملا درست گفتید

    پاسخحذف
  12. مطلبی که گذاشتین هم ضد ارزش های انسانیه هم ضد اخلاق و من کاملا مخالفم اینی که شما گفتین همون بی یند و باری هستش نه آزادی اگه آزادی اینه خیلی چندش آوره

    پاسخحذف
  13. عزیزان پیش از گفتن نظراتتون کمی اندیشه کنید، خیلی از نتیجه گیری هایی که کرده اید بی پایه و استدلال هایی که دارید نادرست است. ژرف باشید.
    نظر شخصی من: عشق و سکس دو مقوله ی جدا هستند، هرچند در هم تنیده اند. ازدواج و عشق هم دو مقوله ی جدا هستند، هر چند خیلی بهتر است که همراه باشند. نتیجه: حساب سکس، عشق و ازدواج را از هم جدا کنید.

    پاسخحذف