۱۳۹۰ شهریور ۱۹, شنبه

جامعه، شخصیت، زن

شخصیت افراد از کودکی شکل می گیرد و پایه ای ترین سازنده شخصیت ، اجتماع است ، این جامعه فرانسوی است که یک فرد فرانسوی می سازد و این جامعه ایرانی است که فرد ایرانی می سازد . از لحظه تولدت که نخستین صدا ها را می شنوی و تصاویر را میبینی شخصیت و مفاهیم در حال ساخته شدن هستند .
در جامعه ایرانی از زمانی که متولد می شوی در بیخ گوش تو اذان می گویند ، دین است و داستان و خودآزاری ، و آنچه می آموزی و می بینی محدودیت است و بس ، اگر زن باشی تو را نمادی از ننگ و شرم می دانند تا زمانی که تو را به شوهر بسپارند .
از همان کودکی تو را از هر گونه ارتباط با پسران محروم می کنند و حرکات و زندگی تو در کل خط قرمزی پی در پی است . تو دشمن مردان می شوی و مردان دشمن تو . مدام از پاکی و عفت برایت می گویند که همان زن بودن توست و بردگیت را با پاکی و حیا توجیه می کنند ، این بی خردان از تو می خواهند تا کودکان تو هم بهمین شیوه ادامه دهند تا بردگی زنان پایدار شود ، چرا که اینان بیمارند و خود آزار . از تو می خواهند که تا زمان ازدواج از داشتن سکس پرهیز کنی و بکارت خود را از دست ندهی ، برایشان مهم نیست که تو که هستی ، مهم نیست که تو نیاز داری ، مهم نیست که تو یک انسانی و حق داری ، مهم نیست که تو چه رنج ها خواهی کشید ، فقط مهم اینست که تو باکره باشی و تو را چون جنسی کادو شده و دست نخورده به مردی برسانند که هیچ کدام از این محدودیت ها را نداشته است .
و این پایان کار نیست و این پایان رنج نیست ، بلکه تازه ابتدای شکنجه و کابوس است ، ابتدای حکومت مردیست که تمام وجود تو را می خواهد باز در مالکیت بگیرد و روز تو را به شب تبدیل کند ، چرا ؟ چون خود او نیز در همین جامعه پرورش یافته و قدرت هم لذت بخش و نا تمام است . حال با این ترتیب آیا تو یک بازیچه بی اختیار نیستی ؟ چه کسی جز تو می تواند حق خود را بگیرد ؟

دشمنان حقوق زن چند چیزند که باید آنها را بشناسی :
1- مردسالاری
2- ادیان
3- نادانی و نبود آگاهی از حقوق زن
4- ضعف و سستی ، مبارزه نکردن ( جسم و فکر خود را قوی کنید )
(باکرگی ممنوع)

۱ نظر:

  1. آهای مردان نادان ایرانی شمایی که تمام زندگیتون بعد از بلوغ سکس هست اگه دختر ایرانی باید باکره باشه شما پس با کی میخوایی رابطه داشته باشی ؟ فقط بیوه ها بهت حال میدن ؟ نه این محال پس با دخترایی که توی این جامعه هستند رابطه داری و زنت هم برای ازدواج یکی از همین دختراهست . لطف کن عقلت را به کار بنداز . تعصب از جهالت مییاد .

    پاسخحذف