۱۳۹۰ شهریور ۱۴, دوشنبه

رنج باکرگی

هم اکنون ، میلیون ها زن در کشورهای زن ستیز از باکرگی خود رنج می کشند ، سردی عاطفی و کمبود های جنسی را با بیزاری تحمل می کنند . ما یکبار بیشتر زندگی نمی کنیم و چه رنج آور است اگر زندگی خود را در محرومیت از نیازهای طبیعی خود بسر بریم . محرومیت جنسی یک شکنجه و سرکوب به شمار می آید و این وظیفه تمام انسان هاست که از این شکنجه و آزار با جدیت جلوگیری کنند . بی تفاوتی نسبت به این موضوع ، یعنی شریک جرم بودن با زن ستیزان است . هر فرد می تواند در جامعه مجازی و جامعه واقعی برای برون رفت از این مهم ، تاثیر گذار باشد . (باکرگی ممنوع)
Right now, millions of women in misogynist countries are suffering from their virginity. They tolerate the lack of emotions and sexual needs with hatred. We only have one life and how panful it is to live being deprived of our natural needs. Sexual deprivation is considered torture and suppression and it's the duty of all human beings to prevent this torture and pain. Being indifferent about this subject means being on misogynysts' side. Every person in the virtual world or the real world can be effective in order to get rid of this taboo.
(No Virginity)


۲۸ نظر:

  1. زنده باد آنهائیکه در این را مبارزه میکند. مرگ بر آنانیکه خود سانسوری میکند ما داریم دختر خانمهایئکه حس خود را پنهان میکند و از آن عقده میسازد بیاید دست بدست همه داده این را قانونی سازیم که مرد و زن بکارت ندارد نباید داشته باشد

    پاسخحذف
  2. واقعا کار بزرگی می کنید! من یکی از دوستام با یک دختر 40 ساله دوست شده بود، هنوز باکره بود دختره، فقط از راه دهانی ارتباط جنسی برقرار می کرد! فکر کنید یک لحظه خودتون را جای دختری که از 15 سالگی تمایلات جنسی داره بزارید ببینید 25 سال خون دل خورده تا شده 40 سالش و هنوز باکرست به خاطر این فرهنگ جامعه کثیف!
    ای تف بر این سنت های عقب مانده جامعه!
    کاش همه دخترها از 15 سالگی لذت میبردن از زندگی!
    مثل دخترهای سوئدی!

    پاسخحذف
  3. خب باید دید واسه چی این دخترها این همه مدت باکره میمونن.شاید یکی از دلایل بزرگش ترس از تنهایی همیشگی در تمام سالهای عمرشون باشه.چون اگه باکره نباشن کسی باشون ازدواج نمیکنه یا اگه بکنه بعدها باکره نبودنش رو تو سرش میزنه.
    منم مثه خیلی از دخترای دیگه که ایران زندگی میکنن باکره هستم.23 ساله م و واقعا واسم تحمل نداشتن رابطه جنسی سخته(.هرچند دارم از طرفی احساس میکنم دارم تمایلم رو به رابطه ی جنسی کم کم از دست میدم.).دخترای باکره کاری ازشون برمیاد خودارضایی هست که همه میدونن چقد واسشون ضرر داره.
    به نظر من باکره بودن ی "حسن" نیست ولی وقتی با خودم فکر میکنم که من میخوام این نعمت خدادادی رو با چه کسی قسمت کنم به نتیجه ای نمیرسم.من تو کشوری زندگی میکنم که درصد بزرگ جنس مذکرش رابطه جنسی برقرار میکنن و این رابطه رو فقط حق خودشون میدونن ولی حق من نمیدونن.اونا هرچند هم بخوان خودشون رو روشنفکر نشون بدن بازم نمیتونن نیاز من رو به عنوان خواهرشون یا همسرشون قبل از ازدوواج حق بدونن.
    میدونین من از نظر شرعی میتونم با هرکسی که بخوام صیغه بشم و رابطه داشته باشم.چون پدر و پدربزرگم فوت شدن.ولی این یعنی چی؟یعنی پدر چوپون هست و من به عنوان دختر ی بره؟!
    با تمام عذابی که میکشم حاضر نیستم باکرگی خودم به خاطر پسری با مغز ناپخته و پرهوس از دست بدم.همیشه دلم میخواد تنم رو در اختیار کسی قرار بدم که من رو به خاطر انسان بودنم بخواد نه چیز دیگه.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دوست عزیز منم 31 سالمه و دقیقا تمام صحبتهای شما و عقاید و خواسته های شما ، عقاد و نظرات من هستش - پسرا فقط واسه هوس و لذت خودشون به هر بهانه و ترفندی میخان دختر رو لمس کنند و ادعا روشنفکری میکنن اما بحث ازدواج که میشه نظر خانواده و کوته فکری و پستی و گرگ صفت بودن خودشون را نشون میدن که دختری که مخام باید باکره باشه و ... چون خانواده عقب افتاده و قدون وسطایی اش شب عروسی پشت در حجله میشینن !!
      واقعا متاسفم واسه اینجور خانواده ها ! با پول نمیشه تفکرات و عقاید و... را عوض کنید ! از ریشه مشکل دارن

      حذف
  4. ضمن موافقتِ صد در صد بااین نظرات؛ بافداکاری وازجان گذشتگی آمادگی ام راجهت رسیدن به این هدف مقدس اعلان می کنم

    پاسخحذف
  5. واقعا رنجه که نتونی تو بغل کسی باشی که دوسش داری به جرم زن بودن منم دلم میخواد باکره نباشم افسوس که ایران هستم و تعصب های افراطی هست

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شما تا زمانی که ازدواج نکردی باکره ای و با ازدواجت باکرگی از بین میرود.

      حذف
  6. مرسى ازحرفات_حرف دل منو وخيلىدختراىديگه روزدى...هركسىارزش اين نعمتونداره_ هرچقدم تظاهربه روشنفكرىكنه بخاطركورمغزبودن ارثي بايدوصله بچسبونه.پسراىايرانىهمه اينجورىن هركىميگه نه تظاهرمطلقه...بخاطرحرفاي قشنگت ممنونم

    پاسخحذف
  7. باکره بودم حتی خودم هم جرات نمیکردم خودمو لمس کنم اما از کسایی که باکرگی من براشون مهم بود بدم میومد چهال سال پیش با کسی اشنا شدم که اولین چیزی که بهم گفت اینکه باکرگی براش مهم نیست خیلی خوووشحال شدم فکر کردم چه ادم روشنی هست !! یه شب قبل از عقد باهاش خوابیدم بدترین خاطره عمرم بود کلی دکتر رفتم تا تونستم فراموش کنم یه دستمال قایم کرده بود زیر بالشتش و یه دفعه شروع کرد خونیش کنه گفت اینو همیشه نگه میداره !! از شادی اینکه واقعا باکره بودم رو پاش بند نبود !! سه چهار ساعت بعد دیدم داره یه چیزی رو که شسته پهن میکنه رو بند !!دیدم همون دستماله هست گفتم چرا پس شستیش !!! گفت این خون پریود بوده تو باکره نبودی !!!!!!! خدا میدونه چی سر روح من اومد !! عقد فردا رو به هم زدم ! تا مدتها افسرده و خشمگین !!! بماند که بعدش به همه فامیل تماس میگرفت و میگفت فلانی زن منه !!! مرگ بر باکرگی اگه باعث میشه با همچین هیولاهایی طرف بشی

    پاسخحذف
  8. متاسفانه من یکی از دخترهایی بودم که قربانی این سنت مسخره ی کشورم شدم .البته الان من ازدواج کردم و در اروپا زندگی میکنم . بیست و چهار سال پیش که خودم دختری 25 ساله بودم با پسری همسن خودم دوست شدم ولی قبل تر از اون هم دوست پسر داشتم به لحاظ انگیزه جنسی از اینکه نمی تونم رابطه جنسی داشته باشم در عذاب بودم که نکنه بپرده بکارتم اسیب ببینه.
    برای همین قبل از اینکه اولین رابطه جنسی رو داشته باشم رفتم پیش دکتر زنان و زایمان و گفتم می خوام از نوع پرده بکارتم با اطلاع بشم.
    زمانی که فهمیدم با توجه به نوع پرده بکارتم ، می تونم رابطه ی جنسی قبل از ازدواج داشته باشم ، خدا میدونه که چقدر خوشحال بودم .
    قبل تر از اون اصلن تصمیم به ازدواج نداشتم و با اطلاعاتی که متخصص زنان بهم داد، خیالم راحت شد که فعلن عشق و حالمو بکنم تا بعد ، اگه خواستم ازدواج کنم با همسر ایندم پیش دکتر میرم و گواهی دختر بودنمو می گیرم و همین کار رو هم کردم. ول همسرم در طول این بیست و جند سال زندگی همش ازم می پرسید با فلانی که دوست بودی ، رابطه هم داشتی و من همیشه از ترس ابروم منکر می شدم
    این خیلی بده که تو کاری رو انجام بدی ولی به لحاظ فرهنگی نتونی شجاعانه بگی این کارو کردم.
    و زمانی که خودم بنا به شرایطم ( بعد از 20 سال زندگی مشترک )اعتراف کردم ، زندگیم زیر و رو شد و همسرم می گفت دیگه حس خوبی بهت ندارم
    و این پروسه یک و نیم سال طول کشید ولی الان هم هر چند صباحی بنا بر موقعیتی که توش قرار می گیرم سرکوفت میزنه که تو از اول دختر نبودی.
    الان دختر بیست ساله ام دوست پسر داره و باهاش ارتباط جنسی هم داره من مخالفتی ندارم چون خودم تجربه کردم
    ولی همسرم به عنوان یه مرد ایرانی مخالف سرسخته و مرتب تکرار میکنه این به خودت رفته!!
    ولی چیزی که منو ناراحت می کرد و میکنه اینه که چرا مردا برای خودشون این حق رو قائلن که قبل از ازدواجشون با هر دختری دلشون خواست ارتباط داشته باشن ولی چرا یه دختر به لحاط کنترلر ( پرده ی بکارت ) که در بدنش داره نمی تونه نیازشو براورده کنه .
    اصلن یه نکته اساسی و اونم اینکه من دخترای زیادی رو می شناسم که تا 50 سالگی و یا حتی بیشتر ازدواج نکردن و همچنان دخترن. چرا؟
    اگر از زاویه مذهبی نگاه کنیم و بگیم چون دختر و پسر محرم نیستن و گناه داره . این درست ولی چرا این برای دختر فقط گناهه چون پرده ی بکارت داره؟ و برای پسر گناه نداره؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من 45 سالمه و هنوز باکره ام! و تا بحال هم سکس های دیگه نداشتم. اول محکومیم و بعد خودمون جرات نداریم و اگر هم الان طالب باشم ادم مناسبی نیست

      حذف
    2. می دونید چیه من سی سال تحمل کردم ولی الان فکرش رو بکن یک عمر از ازادیهات می زنی از موقعیت خودت می زنی از حس طبیعی ات می زنی بعد تازه هر کسی با تو ازدواج کنه حتما تو این سن رابطه داشته و اگر هم نداشته حتما مریض بوده در هر صورت که فکر کنی ده سال عمرم رو باختم الان هم که می خوام رابطه داشته باشم اعصاب ندارم البته الان خارج هستم ولی اعصابم ضعیف شده چند سال دیگه چهل سالم می شه و تمام. این یک حس طبیعی هست که ادم رو اروم می کنه شاید خیلی ها نتونند ازدواج کنند قسمتشون نشه باید تمام عمر رابطه نداشته باشند. من که خیلی حیفم می یاد که جوونی ام رو از دست دادم

      حذف
  9. هميشه شكايت مي كنم كه چرا زن رو تو يه پرده محبوس كرده در صورتي كه مردا هر غلطي ميخوان ميتونن بكنن ! اين عدالته ؟! اين برابريه ؟!
    دليل تفاوت آفرينش بين مرد و زن چيه واقعا ؟!!

    مردم ايران هم عقب افتاده خوبي و نجابت و فقط تو پرده ميبينن ! مهم نيست چه آدمي باشي فقط پرده داشته باشي ميگن فلاني خيلي نجيبو خوبه !

    واسه ي خودم متاسفم كه تو چنين جامعه اي زندگي ميكنم .

    پاسخحذف
  10. من یک پسر 25 سالم، من شخصا با حرفهاتون موافقم اما از طرفی فکر میکنم چطور میتونم کسی را که جسمش با مردی بوده و لذتش برای کسی دیگه بوده را به عنوان همسر انتخاب کنم؟
    لطفا بهم جواب بدین و من را قانع کنید
    ممنون

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نه اینکه شما جسمتون با یه زنه دیگه نبوده و لذت نبردید!!!
      آخه این چه حرفیه!همون طور که واسه خودت همه چیو می خوای واسه طرفتم بخواه خوب...

      حذف
    2. اتفاقا اونی که جسمش با یک زن دیگه یا مرد دیگه بوده خودخواه نبوده لذت عشق رو چشیده بهتر می تونه درکت کنه چه مرد چه زن. اونی که این همه مدت باکره بود یا مردی که تماس نداشته تا سن بالا یک مساله ای هست. بعد هم مهم این هست که با هم باشید و خیانت نکنید گذشته هرکس مال خودش هست اگه با یکی بوده مهم نیست اگه چرا برای پول و غیر و منافع شغلی یا هر منافعی بوده اون موقع بد هست.

      حذف
  11. جواب به پسر 25 ساله
    میخوام بدونم یعنی خود شما تا به حال با کسی رابطه نداشتی؟
    یعنی جسمت با زنی نبوده و لذتت برای کسه دیگه نبودهو نشده تا حالا؟
    چطور زن اینده ت باید با این موضوع کنار بیاد اما شما نه؟
    چطور اون باید قانع باشه اما شما..........

    پاسخحذف
  12. سلام من ازدواج کردم در واقع نامزد هستم دوساله علا رغم اینکه من تمایل دارم و نامزدم نمی خواد هنوز باکرگیشو ازدست بده آنهم بخاطر فرهنگ جامعه در حالی که من بهش اطمینان می دم هیچ وقت هیچ کسی جرات دخالت در مسائل شخصی ما و اینکه از کی باهم سکس می کنیم ندارد و بعد از عروسی هم چیزی به کسی نخواهیم گفت باکرگی اگر هم برای اطمینان هست اطمینان شوهر مگر کافی نیست؟
    من نمی دونم چه طور ایشون رو متقاعد کنم اینجاست که خودش خودشو اسیر باکرگی کرده

    پاسخحذف
  13. قبل از هر چیز متأسفم برای جامعه ای که دین در اون حاکم باشه و فرهنگ و قانون و باید و نبایدهای زندگی مردم بر اساس اون تعیین بشه(مثل ایران)!دینی که حداقل هزار و چهارصد و اندی سال ازش میگذره و...!متأسفم از اینکه هر روز زنان و مردانی رو باید ببینم که با خودشونم روراست نیستن...و همش با خودم میگم،چه جور میتونی بهشون اعتماد کنی و به فکر دوستی یا ازدواج باهاشون باشی؟!اینا همونایین که به خودشونم دروغ میگن چه برسه به...!مسلمون سرسختن اما مخالف چادر و تبعیض و...که خداشون گفته و تعیین کرده!آخه مگه میشه؟!یا خر یا خرما دیگه؟!بابا خسته شدم از بس زنان نادانی رو دیدم که به جای اینکه ببینن مشکل کار خودشون کجا بوده که...کورکورانه و بی منطق به مردان و پسران بدبختی مثل من فحش و...(؟)میدن!!!با اینکه خیلی خسته و دلگیرم اما با این جمله سخن کوتاه میکنم که از خودتون،فکراتون،عقایداتون،عادتاتون(البته نه ماهانه-به خدا شوخی بود،نه ناراحت بشین نه...بلکه بخندید به روی دنیا تا...-)و...شروع کنید بعد سراغ...بگردید...!
    b_pak din
    b_pak din

    پاسخحذف
  14. من یه دخترم که تو ایران زندگی میکنم تصمیم دارم هر طور شده پردم رو پاره کنم و چون دوست پسر ندارم خودم اینکارو میکنم یا پیش پزشک میرم تا برش داره چون نیازی به این سند بردگی ندارم، اینکه پسرا از هر لذتی برخوردار باشن ولی دخترا بخاطر پسرا ژجر بکشن بی عدالتی و من با بی عدالتی مشکل دارم اصلا برام مهم نیست که جامعه چه فکری میکنه دربارم یا اینکه در اینده با کسی که میخوام باهاش ازدواج کنم مشکل پیدا میکنم چون اون کسی که سکس قبل ازازدواج رو حق طبیعی خودش میدونه ولی وقتی به من برسه با سکس قبل از ازدواجم مشکل داره چیزی به جز یه ادم خودخواه و خود پرست نیست و ارزش نداره که من بخوام زندگی با اونو تحمل کنم و تنهایی رو به گذروندن زندگی با یه همچین ادم کوته بین و خودخواهی ترجیح میدم!
    دختران سرزمین من شجاع باشید و برای حق طبیعیتون بجنگید

    پاسخحذف
  15. من یه دخترم که تو ایران زندگی میکنم تصمیم دارم هر طور شده پردم رو پاره کنم و چون دوست پسر ندارم خودم اینکارو میکنم یا پیش پزشک میرم تا برش داره چون نیازی به این سند بردگی ندارم، اینکه پسرا از هر لذتی برخوردار باشن ولی دخترا بخاطر پسرا ژجر بکشن بی عدالتی و من با بی عدالتی مشکل دارم اصلا برام مهم نیست که جامعه چه فکری میکنه دربارم یا اینکه در اینده با کسی که میخوام باهاش ازدواج کنم مشکل پیدا میکنم چون اون کسی که سکس قبل ازازدواج رو حق طبیعی خودش میدونه ولی وقتی به من برسه با سکس قبل از ازدواجم مشکل داره چیزی به جز یه ادم خودخواه و خود پرست نیست و ارزش نداره که من بخوام زندگی با اونو تحمل کنم و تنهایی رو به گذروندن زندگی با یه همچین ادم کوته بین و خودخواهی ترجیح میدم!
    دختران سرزمین من شجاع باشید و برای حق طبیعیتون بجنگید

    پاسخحذف
  16. هه راس میگن خب خودت پسری هرکار ک میخوای میکنی باهر دختر دیگه ای بعدش ک اشکال نداره ولی دختریو ک حقش بوده و خواسته بد میدونی کلا مردای ایرانی خود خواهن چیزیو ک قبلا بوده باید فراموش کرد دانشمندان میگن گذشته ها گذشته ب فکر اینده باش تو از اون موقع ک برا خودته نذار با کسی باشه نکه قبلشو نگاه کنی

    پاسخحذف
  17. من یه پسر مجردم از آقایونی که نظر دادن می خوام که خواهراشونو دراختیارم بذارن تا از باکرگی نجاتشون بدم همچنین خانمایی که نظر دادن

    پاسخحذف