۱۳۹۰ آذر ۲۱, دوشنبه

دو اصل طلایی (قوی باش و مستقل)


دو اصل طلایی (قوی باش و مستقل)

بریم سر اصل مطلب
حالا که داریم به سمت آزادی و برابری می رویم، چند پیش نیاز برای زنان لازم است گرچه مردان هم می توانند از این دستور العمل پیروی کنند.

اصل نخست قدرت : اینکه باید از نظر جسمانی و روانی سالم و قدرتمند باشیم، اما چگونه؟
پاسخ : مغزمان را با اندیشه درست و منطقی و جسممان را با ورزش و تحرک قدرتمند کنیم. راستش را بخواهید هیچکس از آدم ضعیف و تنبل خوشش نمیاد، به آدم ضعیف همیشه ترحم می کنند و زیاد جدی گرفته نمی شود. یک جامعه با افرادی بیمار و ضعیف و مغزهایی بی تفکر، هرگز پیشرفت نخواهد کرد و روی آزادی را نخواهد دید.
ما باید مبانی منطق و درست اندیشیدن را یاد بگیریم،
روزانه فرصتی را برای خلوت و تمرکز داشته باشیم،
مطالعه کنیم و بیندیشیم، اجازه ندهیم دیگران ما را احمق بدانند
از نظر جسمانی باید قوی شویم با هر وسیله،
برای کارهایتان برنامه ریزی کنید و روزی دست کم نیم ساعت را به ورزش کردن و به خصوص فنون دفاعی اختصاص دهید، یک کیسه بوکس یا آدمک آماده از بازار بخرید و در زیر زمین، حیاط و یا حتی در اتاق نصب کنید تا براحتی بتوانید در چند ماه قدرتمند شوید.
یک انسان ضعیف همیشه مظلوم، کتک خور و رنج آور است. تمامی تاریخ را ببینید، همیشه مظلوم پایمال شده است.

دومین اصل استقلال است:
باید در زندگی استقلال داشته باشیم، هنگامی که مستقل باشیم دیگر هیچ کس نمی تواند به ما زور بگوید و یا منتی بر ما داشته باشد، استقلال = آزادی ، کسی که مستقل نباشد نمی تواند به آنچه که می خواهد برسد، اما برای رسیدن به استقلال به چه چیزهایی نیاز داریم ؟
پاسخ: دست کم به موارد زیر نیاز داریم:
1- اختیار خود را دست کسی ندهیم که اگر اینکار را انجام دادیم، مرتکب اشتباه بزرگی شده ایم.
2- تسلط متوسط بر انگلیسی و کامپیوتر داشته باشیم و دست کم به یک نرم افزار مسلط باشیم.
3- یک هنر را باید یاد بگیریم، هر چه باشد مهم نیست، فقط باید هنر باشد مانند : نقاشی، گرافیک، موسیقی ....
4- باید به کاری که علاقه داریم بپردازیم و پیش برویم، ممکن است بپرسید چطور بفهمیم که به چه کاری علاقه داریم؟
پاسخ: اگر به شما بگویند که تنها یک شغل در تمام جهان می توانید انتخاب کنید، آیا شما چه شغل یا کاری را انتخاب می کنید؟ شغل شما باید چیزی باشد که با تمام وجود، تمام وجود، به آن عشق می ورزید و هرگز از انجام آن خسته نمی شوید. اینست آن انتخاب طلایی، اینچنین چیزی همیشه برای شما همراه با خلاقیت و سرزندگی خواهد بود. این راه را انتخاب کنید و ادامه دهید، مطمین باشید که پیروز می شوید.
5- مورد بعدی بحث مهریه است که طبق پست های قبلی، مهریه یکی از مشگلات برای زنان در راه برابری هست و باید مهریه را کنار بگذاریم تا از بردگی نجات پیدا کنیم.
6- با واقعیات روبرو شویم و باکرگی را هم پشت سر بگذاریم، شجاع باشیم و عمر خود را در ترس از مرگ هدر ندهیم. حق خود را تا جایی که می توانیم بگیریم، شروع کنیم، شروع، سخت ترین قسمت کار شروع کردن است و بعد از آن همه چیز آسانتر می شود.
7- تا زمانی که مستقل نشده ایم ازدواج نکنیم و بدانیم که ازدواج در زمانه اکنون و این موقعیت نامناسبی که وجود دارد، هیچ مشگلی را حل نمی کند و بلکه خود مشکل است. در هنگام ازدواج، شرط طلاق اختیاری را در عقد نامه حتما بنویسید و قبل از ازدواج خوب طرف مقابل خود را بشناسید و اتمام حجت کنید.

(باکرگی ممنوع)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر