۱۳۹۰ شهریور ۱۵, سه‌شنبه

راه شناسایی مردانی که انسان نیستند



1- مردی که دست روی زن بلند کند ، انسان نیست چون زنان یاد گرفته اند که نجیب باشند و سکوت زنان را به حساب ضعف آنان می گذارند .

2- مردی که باکرگی را وسیله ای برای مالکیت خود قرار دهد ، انسان نیست چون باکره نبودن حق زنان است .

3-مردی که قبل از ازدواج در پیش زنان مانند موش است و بعد از ازدواج با استفاده از مهربانی زن و قوانین مرد سالار ، خود را شیری می داند ، اینچنین مردی انسان نیست و فریب او را نخورید و اگر زمانی مجبور به ازدواج بودید حتما حق طلاق ( بی چون و چرا )را در عقد نامه خود وارد کنید .

4- مردانی که در خانواده های مذهبی بزرگ شده اند ، هیچگونه باوری به حقوق زن ندارند و افکار آنان مسموم است ، با چنین مردانی نه ارتباط داشته باشید و نه ازدواج کنید

5- مردانی که شعور ندارند و واکنش درستی نسبت به حقوق زنان نشان نمی دهند ، عامی بودن خود را نشان می دهند ، اینگونه افراد را می توان از رفتار آنها تشخیص داد ، رفتار و عمل آنها ، نتیجه ذهن و فکر آنهاست ، رفتارهای سطح پایین کوچه بازاری ، ادبیات چاله میدانی ، رفتارهای مرد سالارانه و قدیمی ، تعصبات و غیرت های بی معنی و نمایان مشخصات اینگونه مردان است ، از اینگونه افراد دوری کنید.

6- می توانید مردان را با روش های گوناگون آزمایش کنید ، مانند گفتن جمله هایی خاص ، رفتار هایی انجام دهید تا ببینید واکنش او درباره آن چیز چگونه است ، پرسیدن مستقیم و روشن بصورت کاملا رک درباره موضوعی خاص ، با این روش ها می توان به هویت واقعی آنها پی برد .

۱ نظر:

  1. از نظر من که یک مرد هستم.همیشه راههایی برای شناختن دختر و همینطور پسر هست وفقط مردها نیستن که میتونن بد باشن.الان دخترها و زنهانصبت به مردها و پسرها راحت خیانت میکنند و اسم این رو میزارن آزادی فکری اما از آینده تاریکی که در انتضارشون هست مطلع نیستن.

    پاسخحذف