۱۳۹۰ شهریور ۱۴, دوشنبه

واژه فاحشه بی معنی و توهین است


واژگانی مانند فاحشه و روسپی ... را تحریم کنیم
 
شغل و خدمات جنسی = (سکس سرویس) Sex Service
فردی که خدمات جنسی به دیگران انجام می دهد = (سرویس دهنده سکسی) Sex Server
مکانی که خدمات جنسی ارایه میدهد = (سکس کلاب) Sex Club
توهین بودن واژه فاحشه در میان عوام : در جامعه به زنی که با افراد مختلف رابطه سکس برقرار می کند می گویند (فاحشه ، روسپی ...... ) و چند واژه شرم آور دیگر .
پرسش در اینجاست که چرا فقط به زنان می گویند ؟ و چرا سکس با دیگران را ننگ می شمرند ؟
سکس حق هر انسانی است : یکی از ابتدایی ترین حقوق هر انسان بعد از رسیدن به سن بلوغ ، داشتن حق سکس است ، البته بدون زور و با رضایت کامل .
پس می بینیم که داشتن سکس سالم حق است و در اینجاست که واژه فاحشه بی معنی می شود
پاسخی دیگر از نوعی دیگر : اگر داشتن سکس با دیگران فاحشگی به حساب می آید ، پس شامل مردان نیز می شود ، یعنی اگر مردی بغیر از یک زن با فرد دیگری سکس داشته باشد ، او نیز فاحشه است .
زنان نباید از عضو جنسی خود شرم داشته باشند ، اگر مرد از سکس لذت می برد ، زن هم لذت می برد و هیچ فرقی نیست ، عضو جنسی زنان شکل خاص خود را دارد و عضو جنسی مردان هم شکل خاص خود را و نمیتوان گفت کدام برتر است ، بلکه این دو کامل کننده همدیگر هستند.
اگر کسی چه زن و چه مرد بخواهد از تن خود ، درآمد مالی داشته باشد ، این حق را دارد و ننگ به شمار نمی رود ، همچنانکه یک کارگر از تن خود برای بدست آوردن پول استفاده می کند ، یک نفر با مشت زنی و ورزش از تن خود درآمد کسب می کند ، یک نفر از حنجره خود برای درآمد استفاده می کند ، یک نفر با مغز خود ، یک نفر با رقصیدن و از تن خود درآمد و پول بدست میآورد ، یک نفر از تن خود با سکس درآمد بدست می آورد ( چه زن چه مرد) . بتازگی در بعضی کشورها ، مردان برای سکس با زنان پول دریافت می کنند ، زنانی که به مسافرت می روند ، برای تفریح به سواحل گرمسیری نیز می روند و به مردان پول می دهند تا در آن چند روز مسافرت ، دوست و شریک جنسی آنها باشند ، هم گردش کنند و هم سکس داشته باشند ، اینکار هم ننگ نیست ، بلکه یک معامله است ، فردی پول می گیرد و نیازهای دیگری را برآورده می کند . اگر شما گرسنه و یا تشنه باشید و فردی نیاز شما را برآورده کند و با دادن غذا و آب راحتی به وجود شما برساند ، آیا این مشگلی دارد ؟ سکس هم یک نیاز قوی در انسان هاست و اگر کسی نیاز های جنسی ما را برطرف کرد ، نه تنها ننگ و عیبی نیست بلکه باید سپاسگذار هم باشیم . باید بدانیم که سکس سالم بد نیست ، آنچه بد است این است که از سکس به عنوان یک توهین و آزار و اذیت استفاده شود ، نباید وسیله ای برای زورگویی و فحاشی باشد وگرنه سکس و شهوت نه تنها بد نیستند بلکه از لذت بخش ترین خواسته های بشر به حساب می آیند و بیشترین مشغله ذهنی انسان را به خود اختصاص داده اند .
اگر بعد از سن بلوغ پسر یا دختری سکس نداشته باشند ، به بیماری ها و مشگلات جسمی و روانی دچار می شوند ، حتی پزشکان گفته اند باعث سرطان می شود . در کشور های اسلامی و ایران پسران می توانند سکس داشته باشند و کسی هم متوجه نشود ولی دختران با مشگلی به نام بکارت مواجه هستند ، که شامل پرده ای نازک بر روی ورودی عضو جنسی آنهاست که بنا به باور های دینی و اجتماعی ، باید دست نخورده باقی بماند و در حقیقت دختران بدون ازدواج نمی توانند سکس داشته باشند . در اینجا ست که می خواهیم این باور نادرست را بشکنیم و بگوییم که داشتن سکس سالم حق دختران است و باید مالک تن خود باشند و از زندگی خود لذت ببرند و به گفته های افراد بی فرهنگ ارزشی قایل نباشند .
نتیجه : سکس یک حق است و ما نبایداز نام ها و واژه هایی زشت و با بار ذهنی منفی ، برای دیگران استفاده کنیم (واژه هایی چون : فاحشه ، روسپی ، جنده ،هرزه) را تحریم کنیم و از انسانیت خودمان شرم کنیم .

 فرهنگ سازی جنسی و استفاده از واژگان:
شغل و خدمات جنسی = (سکس سرویس) Sex Service
فردی که خدمات جنسی به دیگران انجام می دهد = (سرویس دهنده سکسی) Sex Server

مکانی که خدمات جنسی ارایه میدهد = (سکس کلاب) Sex Club
(باکرگی ممنوع)

۴ نظر:

  1. کاملا موافقم . پیروز باشید .

    پاسخحذف
  2. heh vali kash in jomleha ro hameye pesara mifahmidan o ghabul dashtan o b onvane farhang tu jame amun bud

    پاسخحذف
  3. ما تو این کشور بدبختیم

    پاسخحذف
  4. sex worker یک اصطلاح تخصصی برای این شغله

    پاسخحذف