۱۳۹۳ فروردین ۲۷, چهارشنبه


فاعل و مفعولی در سکس وجود ندارد

سکس کاری دو طرفه است و هر دو طرف یعنی زن و مرد در این نیاز جنسی شریک هستند و هر دو اینکار را با کمک هم انجام می دهند.

این باور نادرست و قدیمی که مردان (فاعل) و زنان (مفعول) هستند، آنقدر پیش پا افتاده و سطحی است که براحتی می توان نادرست بودن آنرا ثابت کرد.

اینکه یک مردی در سکس خود را در متحرک بداند و فاعل براحتی قابل تغییر است، بگذارید روشن تر بگویم تا این حرف بیهوده را برای همیشه کنار بزنیم.
با توجه به پوزیشن های گوناگون که در سکس وجود دارد هم زن می تواند فاعل باشد و هم مرد، ولی بعضی مردهای احمق با توجه به سابقه مردسالاری در ایران، از این موضوع برای توهین و برتری خود استفاده می کنند و زن ها هم کمتر واکنش نشان می دهند.

این زن های قدیمی بودند که در سکس فقط خوابیدن بلد بودند و فرمانبرداری در سکس و خواسته خود را نمی گفتند و حتا جرات نمی کردند پوزیشنی فاعلی در سکس داشته باشند و این موضوع باعث شده تا مردان در طول تاریخ خود را فاعل و کننده کار بردانند.

زن ها نباید در سکس خود را شرمنده و مفعول بدانند، اینها همه آثار مخرب مردسالاری است که در طی قرن ها بوجود آمده است و هدف آن ساختن جنس دوم از زن و ضعیف نگاهداشتن و شرمنده بودن زن در زندگی بوده است.

قصد سکس داشتید به مرد بگویید بخوابد و خود در بالا قرار دهید و یا یک صندلی بگذاید و به مرد بگویید بر روی آن بنشیند، سپس شروع به انجام سکس کنید و بالا و پایین بروید، این حالت بسیار هم لذت بخش است،.... خب حالا این خانم فاعل است، به همین سادگی.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر